Vårterminens sista tenta - check!

Eller snarare sista tentan ever i Medicinsk terminologi - cheeeeck!

Nu ska jag inte säga för mycket för då sitter jag väl snart där och gör omtenta. Men om allt går som det ska kan jag i princip bränna upp min terminologibok nu, för den behöver jag inte mer. Fast så kul ska vi väl inte ha det, men tanken känns lite lockande ;)

F
ör er som har missat det läser jag en YH-utbildning till Medicinsk sekreterare på 2 år. Tiden går så fort, känns som jag började igår men nu är halva utbildningen gjord. 1 litet fjuttigt år, sen är jag färdigutbildad! :)

Imorgon är sista skoldagen sen börjar jag jobba på onsdag. Kan väl ångra lite såhär i efterhand att jag inte tog ledigt veckan ut men men...får tänka peengar! Nu blir det jobb juni och hela juli ut sen väntar lite härlig ledighet och utlandsvärme (Turkiet) i augusti.

Sommaren har bara börjat, härligt!!

Turkiet, september 2011 ♥

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst!! <3 Ska bli så härligt med Turkiet :) Puss

2012-06-05 @ 21:52:02
Postat av: Emelie

Du kan vara bäst! <3 Puss

2012-06-09 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0