Det var inte igår...

Gick av någon händelse in på min blogg igen och kände att jag faktiskt saknar den lite, har inte varit inne här på vääääldigt länge.. över ett år sedan senaste inlägget.

Ibland stannar liksom livet upp av olika anledningar och då min lust till att blogga inte var så stor redan innan jag förlorade min mamma så försvann den helt den dagen hon försvann. Kändes för jobbigt och sorgligt att vistas här då jag visste att hon var en av mina trognaste läsare..

Men det kan ju vara kul att få skriva av sig ibland sååå... orkar man ta upp bloggen igen eller?!

Det hinner ju hända en jäkla massa på ett år så vart ska man börja liksom? Får fundera lite på det tror jag..

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0