Radhusägare

Äntligen är vi på plats! Semesterveckan har gått tokfort, har haft fullt upp varje dag med att packa upp och fixa. Och ändå är vi inte helt iordning ännu, men en bra bit på vägen :) Tackar min underbara mamma och pappa som i princip bott här på dagarna och hjälpt till. Vi trivs bättre än jag nånsinn kunde tro, känner oss verkligen som hemma här. Älskar vårat hem ♥ Allt har gått bra med Isidor också och redan första dagen verkade han veta att detta var hans nya hem. Jag lovar att bilder kommer inom kort, men det känns roligare att lägga upp dem när vi kommit helt iordning, så ni får vänta lite!

Idag flyttade våra två småprinsar in. Till en början var de väldigt osäkra och rädda och gömde sig helst. Men efter några timmar blev det bättre och de vågade sig fram på husesyn. Jag tror att de kommer att trivs lika bra som oss inom en snar framtid.

På lördag har vi bjudit hit lite folk på grillning, kan bli en bra avslutning på min semestervecka! :)













Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att ha fått "rätt" föräldrar :)

Ser fram emot att se bilder på nya hemmet!

Mitt hem vet du ju hur det ser ut ungefär, lite nya möbler och nytt kök men annars är det sig likt :D

2010-09-03 @ 09:25:35
URL: http://lottasgolfliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0