Man måste få unna sig lite gott..

Idag lyxade jag och Tessa till det lite med donkenmat.. är man ledig så är man, då måste det lyxas lite.. :) Får nog bli några kilometer i spåret imorgon så man bränner bort en del av maten iaf. Slutar redan kl 11 (lyx!) och det ska bli sol, så då tillbringar jag mer än gärna min tid ute..



D
är fick ni en liiiiten sneakpeak på vårt vardagsrum... jag fullkomligt ÄLSKAR vårt nya matsalsbord.



Har suttit och kikat på massa väggtexter ikväll. Nu har jag bestämt mig för vilka det blir. Kanske skickar efter dem imorrn. Kan knappt bärga mig, vill sätta upp dem NU! :)

Nähä, dags att fälla in årorna för idag och krypa ner i sängen. Sov Gott!

 








Kommentarer
Postat av: Tessan

Myys var det! Imorn bränner vi plusmenyn på spåret! Puss :)

2010-10-26 @ 00:48:25
Postat av: Lottal

Ser mysigt och fint ut.

Djurmotiv kan man inte få för mycket av.

Det är märkligt men det finns alltid ett bra skäl till att handla på donken. Själv skulle jag nog behöva springa tre varv runt jorden för att kompensera all donkenmat senaste tiden :)

2010-10-26 @ 09:04:36
URL: http://lottasgolfliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0