Myshelg

Har haft en lugn och skön helg och jag känner mig utvilad. Trots att jag vaknade kl 4 inatt av att två grannar på andra sidan gatan bråkade och skrek och gormade. Låg och lyssnade på det i cirka 1 timme innan jag lyckades somna om. Hur tänker man när man står och skriker på varandra med fönstret helt öppet? Lär er att disskutera i normal ton istället för att gorma så hela stan hör :)


I
går bunkrade jag och Jimmy upp med god mat och lite hyrfilmer. Idag blev vi bjudna på grillat av mamma och pappa som ville gratta Jimmy eftersom att han har fyllt år. Han blev jätte glad för sina presenter, kul! Vi passade också på att inhandla en hundbur idag till Jimmys bil. Eftersom Isidor kommer att vara med Jimmy mycket på jobbet i Stockholm kan det vara bra med en stor och bra bur.


Ser så mycket fram emot veckan som kommer. Vi ska gå på två lägenhetsvisningar och på torsdag får vi äntligen åka ner till Kristianstad, sova där en natt för att sedan på fredag hämta vår fina hund ♥ Vi hade ju tänkt vänta till slutet av maj då Jimmy får sin nya bil, men mamma och pappa ville hänga på så vi tar deras v70 istället. Förhoppningsfulla och pirriga ser vi nu fram emot slutet av den kommande veckan!




H
oppas att ni alla har haft en bra helg!!












Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att ha så mycket att se fram emot men också göra mysiga saker, som att umgås med sina kära föräldrar då och då :)

Håller tummarna för lägenheterna!

2010-05-10 @ 09:30:04
URL: http://lottasgolfliv.se
Postat av: Tessan

Livet leker!!! :) Puss!

2010-05-10 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0