Isidor

Har inte haft tid att uppdatera något i helgen, det har varit full rulle här hemma med vår underbara lilla valp. I torsdags kompade jag från jobbet så jag kunde sluta redan vid kl 11. Sen bar det iväg mot Skåne! Linda hängde med hon också för att träffa sin pojkvän som bor där nere. Vi bodde på ett hotell i Osby och det var väl inte det finaste hotellet jag bott på, men det funkade. På kvällen gick vi ut och åt god mat, fisk -och skaldjursoppa med vitlöksbröd. mmmmm!

När jag och Jimmy sedan kröp ner i sängen var vi lika nervösa som två små barn kvällen innan julafton. Fredagen var en stor dag då vi äntligen fick träffa vår fina hund. Han var som en ängel i bilen på vägen hem, låg och sov större delen av vägen.

Vi hade nog ärligt talat inte kunnat få en bättre hund än Isidor, han är perfekt på alla sätt och vis. Han är kelig, social, otroligt pussjuk, accepterar alla andra hundar/katter, han skäller inte och han är så himla fin! Precis som en perfekt hund ska vara :) han är fortfarande inte helt rumsren men han är fortfarande en valp, det är sånt man får ta. Tid och tålamod. Med den här underbara varelsen har jag all tid i världen ♥

Katterna bor för tillfället i Svalsta tills Isidor lärt känna oss och sitt hem lite bättre, så att han känner sig trygg. Men självklart har vi varit och hälsat på dem 2 ggr och det går bättre och bättre. Sist vi var där så vågade sig katterna fram riktigt nära till lilla Isidor som bara snällt sitter och tittar på dem. Det kommer gå vägen! Ser verkligen fram emot att ta hem dem och låta de bekanta sig ännu bättre med varandra, jag saknar dom!

I lördags låg vi på vallarna i solen och då fick han även träffa Maddes fina prins Tino och det gick bra. Snart kommer de vara bästisar ;)











Kommentarer
Postat av: Tessan

Älskar honom redan!! <3 :)) Puss!

2010-05-17 @ 18:45:13
Postat av: Lotta

Tänk att i princip redan har trillingar vid så unga år :)

Med en så supergullig matte (och förmodligen även husse) så får man fina husdjursfamiljemedlemmar!

2010-05-17 @ 19:12:02
URL: http://lottasgolfliv.se
Postat av: Madde

Klart de kommer bli bästisar!! Tino ska lära Isidor alla bus han kan komma på =)

2010-05-18 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0