Snart radhusägare!

Nu är vi hemma efter 3 helt underbara dagar i Ullared. Vi har shoppat, ätit gott, fnissat och bara haft det helt sjukt bra! En sån här trip till Ullared bör göras minst en gång om året! Så trots att plånboken ekar tomt så känns det kanon, hittade massor av fina saker. 3 par riktigt snygga jeans för 129 kr/st (!!) tillexempel och massa massa annat..

På vägen hem hade jag fullt upp med en budgivning på ett riktigt fint och mysigt radhus i Högbrunn som vi var och tittade på tidigare i veckan och guess what... vi vann!!!! :) Det känns skitbra! Ända sedan vi var och tittade på ett likadant radhus i december förra året har vi gråtit blod för att vi hoppade av den budgivningen. Så nu när vi fick chansen en gång till kunde vi bara inte sumpa den.

Från och med 1 september bor vi i vårt egna radhus, med vår egna lilla trädgård! ♥

 

Måste säga att det är med lite sorg i hjärtat som jag säger upp min nuvarande lägenhet, jag har trots allt bott här i 3 år och jag hade en väldig tur när jag fick den. Kommer alltid att minnas min första egna lilla lägenhet ♥ tur att jag säger upp den för någonting som känns helt rätt iaf!












Kommentarer
Postat av: Lottal

Grattis!

Perfekt nära till ALLT :)

2010-06-21 @ 08:38:48
URL: http://lottasgolfliv.se
Postat av: Tessan

Wiiiie så roligt!! :D:D Nu har vi snart båda nåt eget att pyssla i, hurra PUSS

2010-06-23 @ 01:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0