Slutat blogga?!

Trodde ni att jag hade slutat blogga? Jag kan inte klandra er... ;)

J
ag har bara lagt bloggen på hyllan ett tag, det har hänt så mycket i mitt liv nu så jag har ärligt talat inte haft så mycket tid över till bloggen. Jag jobbar och har dessutom en valp att ta hand om och jag kan tala om att en valp tar enormt mycket tid (värt varenda sekund säger jag bara) och allt annat som ska göras. Den lilla tid jag fått över har jag valt att lägga på annat än bloggen.

Är så glad att vi skaffade Isidor, han är som ett vandrande lyckopiller - alltid lika glad! Finns det något mysigare än att mötas av en överlycklig hund trots att man bara varit iväg i 5 minuter, som ska kramas och pussas och som älskar dig mer än allt annat på jorden? Jag och Jimmy är nog världens stoltaste matte och husse.

♥ ♥ ♥

 

På onsdag drar jag iväg till Ullared för att shoppa järnet, tjohoo! Kommer hem på fredag igen. Ska försöka ta upp bloggandet lite då. Eftersom Isidor har blivit rumsren nu så behöver jag inte spendera någon tid med att torka kiss längre ju ;)

Ha en superbra vecka nu, det ska jag ha!! 4 veckor kvar till semestern!! :)












Kommentarer
Postat av: Lottal

Skönt att han är rumsren och förhoppningsvis låter han bli eller inte har tillgång till katternas låda :)

Töm nu inte hela Ullared ifall jag får med mig Hans dit på semestern ;P

2010-06-14 @ 17:17:14
URL: http://lottasgolfliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0