Håller tummar och tår

Mycket har hänt sedan sist. En av de bättre sakerna är att jag är frisk! Äntligen, det var inte en dag för tidigt. Skulle ha börjat jobba idag efter att ha varit hemma i över en vecka, men igår ringde dem från jobbet där det tydligen var kaos. Snäll som man är hoppade jag in och jobbade kvällen. Bra, kan behövas lite pengar när man varit sjuk i en vecka.

Helgen var lugn och bestod enbart av att vila upp sig. Jag och Jimmy tog en sväng upp till Heron City. Åt god thaibuffé och gick på bio. Mys ♥ Vi såg filmen "2012" som handlade om jordens undergång. Jag tycker den var rätt bra, Jimmy tyckte den var lite överdriven. Men absolut sevärd! Kommer jordens undergång gå till på det sättet hoppas jag verkligen att jag (och mina anhöriga) hinner dö innan ;)

P
å söndagen gick jag och Jimmy på visning av en lägenhet (radhus). Det var superfint! Renoverat från topp till tå, superfräscht. Nu har vi fixat lånelöfte och tänkte vara med på budgivningen som förmodligen börjar vilken dag som helst. Håll alla tummar och tår för oss! Dock rädd att den kommer stiga bra mycket i pris...

...och just det - snön har kommit också! Nu är äntligen julstämningen här!! :)

H
ar haft tvättstugan idag, ska snart ner och hämta tvätten... förut när jag kom upp från tvättstugan fick jag en riktig chock när jag klev innanför dörren. Blooood överallt! Det var stackars Curry som hade skurit sig på min trasiga spegel... Paniken var nog total med tanke på att han hade varit över hela lägenheten med sina blodiga tassar. Nu verkar såret slutat blöda och han visar inga tecken på att ha ont, pjuh :) spegeln åkte ut fortare än kvickt!

Imorrn är det julfest med jobbet - bowling och julmat. Kan nog bli bra!













Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna för huset i rad.

Stackars katt - du har väl kattplåster hemma med små möss på.

Nu räcker det med olyckor tycker jag.

2009-12-15 @ 22:45:52
URL: http://lottasgolfliv.se
Postat av: Clara

Håller tummarna! :) Och tårna :P

2009-12-15 @ 23:07:06
URL: http://kingdomforaheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0