Min lediga dag!

Godmorgon!
Hur skönt är det inte att få sova ut hur länge man vill på morgonen och bara ligga och dra sig? Wonderful! Vaknade för sisådär en halvtimme sedan så jag kan ju inte påstå att jag passade på att sova länge på min lediga dag.. jag är väl skadad? Men i vilket fall som helst är jag fortfarande kvar i sängen och det är det som är så himla skönt. Ligga i sängen, läsa lite bloggar, ladda ner lite musik/filmer.. slappis-me :) Tyckte verkligen synd om älsklingen när klockan ringde kl 05.45 imorse och han var tvungen att gå upp, vet ju själv hur det känns..

Igårkväll när vi just var redo för sängen (smink borttaget, tänderna borstade osv :-P) och var inställda på att somna in till regnets smattrande kom Jimmy på att han hade glömt att stänga någora luckor i marken på jobbet... och igår jobbade han i vagnhärad.. gahh, översvämning? Han var bara tvungen att gå upp för att åka de typ 5 milen eeenkel resa och stänga de där jäkla luckorna och jag var inte sen att hänga med, vad gör man inte för sin älskade lixom? :) Det vart ju en ganska mysig men ändå läskig åktur, har nästan aldrig varit med om så mycket regn.. trodde att vi skulle få vattenplaning hela tiden. Ska jag vara ärlig så föredrar jag att åka med tjejer när det regnar sådär jäkligt, killar har en tendens att trycka lite mer på gasen...

.. hur som helst så kom vi fram levande iaf *pust*. Det blev en liten åktur med nån traktor av nåt slag där mitt i natten. Men det var ju trevligt, inte varje dag man gör det, haha. När vi väl kom hem igen var det inga problem att somna iaf, vi somnade som två stockar.. skönt var det.

Så vad ska jag hitta på på min lediga dag då? Jo, idag ska jag nog faktiskt försöka vara lite effektiv. Ska duscha o äta lite frulle strax, sen ska ja fasiken ta mig tid att både städa och plugga. Jag måste, så enkelt är det.
Jimmy ska klippa sig idag, så det resultatet ska jag också vänta på att få se... spännande *grrrr* ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0